RSS

Update – K Fanmeeting

12 Jun

Am editat pagina despre meeting-ul de anul acesta și am adăugat detaliile care se cunosc până la această oră.

https://sarushizu.wordpress.com/k-fanmeeting-2013/

Programul activităților poate suferi modificări pe parcurs, dar în mare, cam acela e.

 

+ Am schimbat pagina de Facebook. ^.^ Mă găsiți mai repede acolo.

https://www.facebook.com/SaruNeedsColors

 

Încă încerc să mă întorc la subtitrări, dar laptop-ul nu prea-mi permite. Am reinstalat windows-ul de 2 ori în 2 săptămâni. Dar vedem noi. ^.^ Oricum ce am început eu (și chiar unele terminate) au fost traduse și de alții, așa că le puteți vedea în altă parte. ^.^

 

Mulțumesc pentru timpul acordat! Anul acesta nu ne mai vedem la fanmeeting, dar puteți trece pe la standul YG Family să ne lăsați un mesaj în guestbook! (un caiet care vă va aștepta pe masă pentru cei care vor să ne lase un mesaj să știm că ați trecut pe la noi ^.^)

 

 

 
Leave a comment

Posted by on June 12, 2013 in Random posts

 

Leave a Reply

 
