RSS

Încerc să mă întorc…

22 May

Pentru că mi-e dor.🙂

 

Dar aș vrea să știu dacă e suficient să vă las doar link-ul de descărcare pentru subtitrare sau dacă aveți nevoie și de video.

Nu știu dacă s-au mai liniștit apele, dacă s-a început re-urcarea serialelor vechi ce au fost șterse și nu știu cine mai traduce, cine încă mai încarcă filme pentru vizionare online și unde etc. Am văzut că asiacamp s-a mutat pe wordpress și au rămas destul de puține proiecte acolo.

Dacă m-ați putea lămuri puțin în legătură cu aceste mici detalii, poate o să mă întorc cu drag la subtitrări. ^.^

Mulțumesc pentru faptul că încă mă urmăriți!

 
9 Comments

Posted by on May 22, 2013 in Uncategorized

 

9 responses to “Încerc să mă întorc…

  1. leucaluminita

    May 23, 2013 at 6:11 am

    Haide vino inapoi! Vezi pe FB mesajul meu!

     
  2. corina

    May 23, 2013 at 7:14 am

    Te primim cu braele deschise,doar vino.Aici nu sunt schimbari an bine,dar toate la timpul lor,pupici dulci

     
  3. eugenia

    May 23, 2013 at 9:51 am

    eugenia
    Multumesc ptr. intrebare .dar in afara de link-ul de descarcare as dori si de video(daca nu cer prea mult). Urmaresc blogurile( Atanase87,Lexoandra si asiacamp). Traducatorilor de pe aceste bloguri le sant recunascatoare si le multumesc mereu cu ficare comentariu al meu ptr. munca lor depusa, ptr.ca asa este nomal cand cineva iti incanta inima cu un efort depus de el. Multumesc inca odata.

     
  4. Mia Galea

    May 23, 2013 at 11:36 am

    Mulțumesc pentru faptul că mi-ati scris,desigur ca as avea nevoie și de video,nu numai de traducere.Engleza mea e de incepatori si de aceea caut traducerile.Imi pare rau dar la celelalte intrebari nu stiu raspunsul.Va doresc o zi buna!

     
  5. daciana

    May 23, 2013 at 12:04 pm

    Te asteptam cu mare drag. Eu una le vreau pe amandoua sa fie un intreg. Mai vad si alte bloguri, dar asta nu inseamna ca setea mea de filme asiatice se potoleste. Pupici

     
  6. Mariana

    May 23, 2013 at 1:36 pm

    Pentru fanii filmelor asiatice este o placere sa poata viziona noi proiecte Iti asteptam cu drag noutatile…..

     
  7. daciana

    June 6, 2013 at 6:39 am

    Ai spus ca vii, cand vii?

     
    • Saru

      June 8, 2013 at 5:05 pm

      Momentan caut un program care să mă ajute cu „lipirea” subtitrărilor. Am reinstalat Windows-ul și din păcate nimic din ce foloseam înainte nu mai merge.😦

       
      • Luminita Leuca

        June 8, 2013 at 9:25 pm

        Aja, aja! Mai intai insanatoseste-te cum trebuie si dupa aia te pui la punct cu noile programe! Fighting!

         

Leave a Reply

 
