RSS

Mianhae, mianhae, mianhae!

18 Jan

Mii de scuze!

Iar am dispărut pentru o perioadă lungă de timp, deși îmi propusesem să nu mai fac asta.

Și tocmai când eram hotărâtă să mă întorc cu forțe noi și să termin tot ce am început, am fascinanta surpriză să văd că au fost șterse toate clipurile de pe contul de peteava.🙂

În situația asta, ce pot, ce vreți să fac? Mă îndoiesc că mai există site-uri pe care ar putea supraviețui. Presupunând că aș fi dispusă să urc undeva clipurile subtitrate și să las link de download, nici acolo nu cred că ar supraviețui. Și sinceră să fiu, nu mă simt în largul meu să fac asta.

Ori îmi închei definitiv activitatea aici (oricum cred că găsiți cam tot ce vă interesează pe viki.com și mulți se uită acolo), ori continui să subtitrez și vă las doar subtitrările, iar de video faceți voi rost din altă parte. (d-addicts.com)

Dacă aveți alte propuneri, chiar vă rog să le spuneți.🙂   Îmi pare foarte rău că s-a ajuns aici.

PS: De pe peteava s-au șters pentru că aveau peste 20 de minute? N-are nicio treabă cu încălcarea nu știu căror drepturi? În cazul ăsta, aș putea să folosesc în continuare site-ul, dar asta ar însemna să împart un episod în 4-5 părți. Cam cum e pe dramacrazy.net. Și asta ar presupune și crearea unui cont nou, pentru că deși peteava a șters mare parte din clipuri, ele tot apar în listă și nu am cum să le șterg. Deci ar fi mai bun un cont nou, cu totul luat de la zero.

Sau aș putea să încerc să le urc pe dailymotion, numai că acolo ar fi mai greu de găsit pe site și ar trebui neapărat să mă urmăriți pe blog/Facebook/Twitter ca să știți când apare un episod nou.

Aștept părerile voastre.🙂

 
11 Comments

Posted by on January 18, 2013 in Random posts

 

11 responses to “Mianhae, mianhae, mianhae!

  1. Kara Kor

    January 18, 2013 at 7:20 pm

    eu iti propun sa postezi aici suburile, iar cu partea de video se descurca fiecare. spor la treaba si multumesc

     
    • Saru

      January 18, 2013 at 7:33 pm

      Mă gândesc că sunt mulți care nu pot vedea decât online. Și dacă nu pun eu clipurile undeva, o să le pună alții. Și o să-și asume ei tot meritul.🙂

       
  2. Anisoara

    January 18, 2013 at 7:51 pm

    Draga Saru , sa stii ca ai dreptate, o sa fie meritul altuia si eu de ex nu pot vedea decat online!

     
  3. paula

    January 18, 2013 at 7:51 pm

    Am observat ca pe teava daca un video are mai putin de 20 de min. nu e sters. Acum eu stiu ce sa mai spun ……… eu zic sa le urci acolo unde ti-e tie mai simplu si mai usor. In caz ca le urci pe daily sa-mi ai si mie username-ul tau. Mersi.

     
    • Saru

      January 18, 2013 at 7:57 pm

      Dacă o să le pun pe DM o să anunț. Acolo e mai convenabil pentru că pot să pun și clipurile pe blog, nu doar link, ca la peteava. Dezavantajul e că și acolo regulile sunt destul de stricte și trebuie nume „codate” pentru fișiere. Pe peteava îmi plăcea pentru că puteam să caut și să aflu repede dacă un serial sau film e tradus sau nu. Mi-e cam greu să urmăresc site-uri sau bloguri, individuale sau generale.

       
  4. Mary

    January 19, 2013 at 6:33 am

    Mi-e mi-ar conveni subtitrarile, dar decizia iti va apartine. Oricum, multumim pentru eforturile depuse.

     
  5. corina

    January 19, 2013 at 8:41 pm

    tu fa cum e m-ai bine pentru tine ,iar pe urma ne poti anunta unde ai postat ati spun bafta

     
  6. Diana

    January 19, 2013 at 11:02 pm

    Consider ca varianta cu subtitrarile separate este una potrivita, deoarece astfel pot adauga serialul colectiei mele si pot sa-l vizionez oricand doresc, fara grija ca va mai fi sters. Indiferent ce decizie vei lua, sper doar sa continui ceea ce faci.

     
  7. Mary

    January 21, 2013 at 8:59 am

    Cum putem vedea serialul Scandalul Sungkyunkwan postat de tine peteava, acum daca acestia l-au sters? Pe dailymotion nu ai cont? Ai putea sa-l incarci acolo?

     
    • Saru

      January 21, 2013 at 10:02 am

      Nu am cont, dar voi face. Va dura ceva să le pun pe toate, pentru că nu cred că mai am toate clipurile. Până atunci, rămân subtitrările separate, pentru cei care pot și vor să descarce episoadele RAW (fără subtitrare încorporată) din altă parte. Voi încerca să le pun din nou și pețeavă, chiar dacă va însemna să împart fiecare episod în 5 părți.

       
      • Anisoara Miron

        January 22, 2013 at 9:44 am

        Multumesc ptr raspuns! Asteptam rabdatoare traducerea! Pupici!

        ________________________________

         

Leave a Reply

 
