RSS

Anunţ important!

03 Feb

Din moment ce şi peţeavă.ro se simt ameninţaţi de SOPA, PIPA, ACTA etc şi au început să fie mai stricţi cu materialele încărcate pe site, inclusiv ştergând conturi ce încalcă politica lor, am decis să nu mai urc nimic pe site-ul lor. Pe lângă riscul de a avea contul şters, au renunţat şi la conturile VIP şi nu vreau să mă întorc la a tăia filme şi episoade în n părţi ca să le pot urca.

De aceea, dacă încă mai vreţi subtitrări în română, aş fi de acord să subitrez ca şi până acum şi să las doar subitrarea în sine (.srt) pe blog ca să poată fi descărcată, urmând ca fiecare să-şi găsească fişierul video.

În fond, şi o parte din echipele ce subtitrează în engleză fac la fel.🙂

 

Şi încă o parte bună la această metodă de lucru e că munca ar fi mai rapidă, din moment ce nu aş mai pierde timp cu encoding, upload etc.🙂

Am făcut şi o pagină de Facebook pentru acest blog, https://www.facebook.com/pages/Sarushizu/377585925588985?sk=wall în caz că vreţi să ţinem legătura, să vă spuneţi doleanţele, să vorbim despre filme, seriale, Coreea de Sud şi ce mai vreţi voi.

 

 

 
4 Comments

Posted by on February 3, 2012 in Uncategorized

 

4 responses to “Anunţ important!

  1. kmy_A

    February 3, 2012 at 1:56 pm

    O idee foarte buna de a posta subtitrarile separat ( srt.) …asa cum ai spus castigi timp si tu iar noua, impatimitilor de filme, ne este mai usor de descarcat si de atasat la filmele pe le vom viziona…Oricum, multumesc pentru anunt, multumesc pentru munca depusa si astept cu nerabdare proiectele tale viitoare…

     
  2. mommo

    February 6, 2012 at 8:19 am

    Buna ,Saru ma bucur sa ne auzim din nou.Dupa cum ti-am promis,te voi vizita foarte des.
    Subscriu la ce a spus kmy_A legat de subtitrari ,dar probabil ca sa-l atasam fisierului video va trebui sa stim tipul fisierului video(dimensiune,format) – nu ma pricep prea bine,poate ne sfatuiesti cum sa procedam.
    Pot sa-ti pun o intrebare, in ideea ca esti mai informata si cunosti multi traducatori ai serialelor asiatice? Sper sa nu te superi. Am sanse sa gasesc pe undeva subtitrarea(srt) pentru serialul japonez SUNAO NI NARENAKUTE ?
    Stiu ca l-a tradus echipa de la Mirotic Cristal, dar n-am fost atat de desteapta sa-l fi downloadat cat timp a fost urcat pe megaupload, mereu gandindu-ma ca am timp,iar acum…. Scuze ca am apelat la tine legat de o problema din afara blogului tau.

     
    • Saru

      February 6, 2012 at 11:16 am

      Subtitrarea ar trebui să fie bună pentru orice video aţi găsi. Singura problemă care ar putea apărea la vizualizare e să nu se vadă toate diacriticele, pentru că subtitrarea nu mai e ‘lipită’ de video şi totul ţine de calculatorul fiecăruia (şi probabil şi programul în care rulaţi filmele). Voi începe imediat să urc subtitrările pentru ce am făcut deja şi voi aştepta atunci comentariile voastre.

      Cât despre Sunao Ni Narenakute, să ştii că mă gândeam la el şi mă întrebam unde naiba am pus subtitrările, pentru că am făcut parte din echipa MC care s-a ocupat de el. Dar cred că era altcineva coordonator şi o s-o întreb pe ea dacă le mai are. ^.^

       
  3. mommo

    March 8, 2012 at 7:48 am

    Multumesc din suflet. Am primit “martisorul” :-*
    Iti doresc o primavara frumoasa, cu mult soare sa-ti incalzeasca sufletul, sa ai parte doar de bucurii, fericire si multa, multa dragoste! La multi ani!

     

Leave a Reply

 
