RSS

Mianhae!

05 Dec

Mianhae!

Îmi cer scuze, n-am mai postat pe blog… Vreau să fac unele schimbări pe el, astfel încât să vă fie mai uşor să găsiţi filmele, serialele şi episoadele.

I Am Sam e terminat, în sfârşit…😀  Am abandonat Heartstrings pentru că deja îl terminase altcineva…

Acum în proiect am Loving You A Thousand Times, serialul de pe Euforia, pe care mulţi doresc să-l vadă online cu subtitrare în română, What’s Up, o nouă dramă în care joacă Daesung de la Big Bang, (în sfârşit a apărut şi asta!) şi care va merge mai bine decât Heartstrings, pentru că e DaeDae…😀   apoi aş încerca încă un serial ongoing intitulat Me Too, Flower!, care mi-a fost recomandat de cineva (să-l urmăresc doar, dar dacă tot îl urmăresc, aş putea să-l împart şi cu voi), apoi a cerut cineva Devil Beside You, care e puţin mai complicat, deoarece nu găsesc episoadele în versiune RAW, şi nu pot decât să pun subtitrarea în română, cu fundal opac, peste cea în engleză…

Puteţi oricând să lăsaţi un comment cu ce aţi vrea să vedeţi, care din ele vă interesează mai mult, alte propuneri sau sugestii, sau doar ca să-mi spuneţi să mă las de treabă, că oricum lucrez prea încet şi mai mult încurc lumea. xD (nu că aş renunţa…)

Voi încerca să păstrez mereu cont de VIP pe peţeavă, ca să pot urca episoadele întregi şi mai repede, dar 3 euro pe lună nu e chiar atât de puţin pe cât pare….  Oare să deschid opţiunea pentru donaţii? xD contribuabilii ar putea alege ce să traduc, şi poate aşa mi-aş putea plăti internetul şi aş putea strânge bani pentru un alt laptop, pentru că al meu cedează mai mult cu fiecare zi…  Mda, trăim într-o ţară tristă şi săracă….

Până updatez blogul, staţi cu ochii pe http://www.peteava.ro/saru .🙂

Kamsamnida!

 

 

Dacă vreţi să mă bateţi la cap în mod mai ‘direct’ şi ‘personal’, mă găsiţi pe Facebook https://www.facebook.com/aya.saru şi Twitter http://twitter.com/#!/AyaSaru88   ^.^

 
7 Comments

Posted by on December 5, 2011 in Uncategorized

 

7 responses to “Mianhae!

  1. teo12

    December 10, 2011 at 3:38 pm

    Buna,
    Imi primul rand imi cer scuze ca te urmaresc indeaproape dar pana acum nu am scris nici un cuvintel pe blogul tau … mea culpa.
    Apoi iti multumesc pt ca si parintii nostri pot urmari aceste minunate seriale.
    Mama mea a vazut Heartstrings si i-a placut foarte mult.
    Nu ai idee cat ma bucur ca ai in plan sa traduci “Me too flower” , un serial frumos , cu personaje bine conturate , atat amuzant cat si serios.
    Eu te sustin… nelimitat, macar asa ..”spiritual” ,cu un gand bun.
    multumesc anticipat.
    fighting!

     
    • Saru

      December 10, 2011 at 3:41 pm

      Mulțumesc!! Gândurile bune ajută enorm!

       
  2. Gong Gil

    December 25, 2011 at 5:57 am

    Craciun fericit!🙂

     
  3. lee dae hee

    January 27, 2012 at 10:14 am

    Ai putea traduce si city lovers pe viki nu merge te rog….
    Si bafta in continuare!Felicitari pt acest blog

     

Leave a Reply

 
