RSS

Acordurile Iubirii Ep.03

10 Jul

http://www.peteava.ro/id-717153-heartstrings-acordurile-iubirii-ep-03-1-2

 

http://www.peteava.ro/id-717157-heartstrings-acordurile-iubirii-ep-03-2-2

 

5 responses to “Acordurile Iubirii Ep.03

  1. Madalina

    July 21, 2011 at 11:17 am

    Buna.Ma bucur ca te ocupi de aceasta serie.Sper sa poti pune cat mai curand si celelalte episoade,am vazut ca in engleza sunt pana la al 7 episod.Mult succes!

     
    • Saru

      July 21, 2011 at 1:00 pm

      Am subtitrat celelalte episoade, dar n-am reusit sa uploadez toate partile. O sa fie toate pe peteava diseara (deci si pe blog), insa pentru episodul 7, subtitrarea pe care lucrez eu apare maine. Multumesc pentru interes! ^.^

       
      • Madalina

        July 22, 2011 at 11:38 am

        Iti multumesc pentru episoade,o s-o iau ca pe un cadou de ziua mea care este azi. Mersi mult si iti admir munca! ^.^

         
  2. Saru

    July 22, 2011 at 4:41 pm

    uwaaa!!! La mulţi ani!!! ♥♥♥ Încerc să nu întârzii atât de mult, şi să le traduc pe măsură ce apar, dar am multe pe cap în perioada asta….😀 de fapt, în general….😀 mă voi strădui mai mult!

     
  3. Madalina

    July 22, 2011 at 7:49 pm

    Mersi pentru urare si mult succes in ceea ce faci.😀🙂

     

Leave a Reply

 
